Za sve porudžbine vrednosti manje od 10.000,00 dinara Potrošač se, prihvatajući ove Uslove korišćenja, obavezuje da na ime troškova isporuke prilikom preuzimanja pošiljke plati, direktno kuriru, cenovnik možete pogledati:
https://www.cityexpress.rs/cenovnik-domaci-transport/ din sa PDV-om.
Za sve porudžbine čija je vrednost 10.000,00 dinara ili više isporuka je besplatna.
Nakon prijema porudžbine od strane Potrošača, Služba Internet prodaje kompanije Interbag Trade d.o.o. vrši proveru dostupnosti i ispravnosti artikala. Ukoliko su poručeni artikli dostupni Potrošaču se šalje potvrda o prijemu porudžbine i počinju da teku rokovi za isporuku. Ukoliko poručenog artikla nema na stanju, Potrošač dobija e-mail o nedostupnosti artikla.
O vremenu dostave Potrošač će biti obavešten telefonom od strane kurirske službe.
Nakon preuzimanja paketa od strane kurirske službe, Potrošaču će biti prosleđena automatska poruka na e-mail sa kodom pošiljke koju može pratiti.
Rok isporuke iznosi 5-7 radna dana od prvog narednog dana od dana izvršenja porudžbine od strane potrošača. Za vreme sniženja od 10-14 dana.
Isporuke paketa se vrše samo radnim danima, tj. vikendom se isporuke paketa ne vrše.
Molimo Vas za razumevanje za moguća kašnjenja u isporuci u periodima akcija i sezonskih sniženja obzirom da isporuka zavisi od eksternih službi.
Napomena: Kurirske službre ne rade vikendima. Isporuke se računaju samo radnim danima.
Kuriri CITY EXPRESSA (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
U SLUČAJEVIMA REKLAMACIJE, ODUSTANKA OD UGOVORA ILI ZAMENE ROBE, POVRAT ROBE VRŠI PREKO KURIRSKE SLUŽBE "CITY EXPRESS" ILI LIČNIM DONOŠENJEM U RADNJU. UKOLIKO KUPAC NIJE U MOGUĆNOSTI DA POŠALJE CITY EXPRESSOM, MOGUĆE JE POSLATI I DRUGIM KURIRSKIM SLUŽBAMA.
KUPAC UKOLIKO ŽELI DA ODUSTANE OD KUPOVINE I ŽELI DA VRATI ROBU, PLAĆA POVRAT ROBE O SVOM TROŠKU CITY EXPRESS ILI NEKOM DRUGOM KURIRSKOM SLUŽBOM.
NAŠA KOMPANIJA PLAĆA POVRAT ROBE O SVOM TROŠKU KADA JE KUPAC PRIMIO ARTIKAL KOJI OŠTEĆEN ILI JE DOŠLO DO ZAMENE DRUGOG ARTIKLA KOJI NIJE PORUČEN.
O vremenu dostave Kupac će biti obavešten telefonom od strane kurirske službe.
Nakon preuzimanja paketa od strane kurirske službe, potrošaču će biti prosleđena automatska poruka na e-mail sa kodom pošiljke koju može pratiti.
Kako bismo osigurali dostupnost artikala i njihovu ispravnost, sa svakom prodavnicom se vrši dodatna provera dostupnosti i ispravnosti stanja artikla.
Ako su svi artikli dostupni, idu na isporuku.
Nakon provere dostupnosti, ukoliko određenog artikla nema, dobićete e-mail o dostupnosti, link za praćenje pošiljke.
Isporuka se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije, pri čemu se ne vrši isporuka na teritoriju AP Kosovo i Metohije.
City Express CENOVNIK: https://www.cityexpress.rs/cenovnik-domaci-transport/